میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد دلیل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در ایران چیست؟
سرخط خبرها

پخش «قورباغه» از سوم دی شروع می‌شود

  • کد خبر: ۵۳۶۱۹
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
پخش «قورباغه» از سوم دی شروع می‌شود
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، پخش سریال «قورباغه» که تا پیش از این با دستور قضایی متوقف شده بود از این پس با دستور قضایی از سوم دی ماه ساعت ۸ شب به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. 

به گزارش شهرآرانیوز، سریال نمایش خانگی «قورباغه» بعد از کش و وقس های فراوان بالاخره به کسب مجوز های لازم از امشب پخش خواهد شد.

بعد از رایزنی‌های بسیار برای برطرف کردن مسائلی که هر بار به نوعی پخش سریال قورباغه را به تاخیر می‌انداخت، اولین قسمت این سریال با تلاش تیم نماوا، به همراهی ساترا و وزارت ارشاد اسلامی و همچنین تعامل با قوه قضاییه امشب پخش می‌شود.

پلتفرم نماوا از تاریخ ۲۴ آذر که وزارت ارشاد به عنوان تاریخ پخش اولین قسمت اعلام کرده بود، آمادگی پخش این سریال را داشت اما به دلیل دستور قضایی پخش این سریال متوقف شد. 

در نهایت با همراهی سازمان‌های مربوطه و با دستور قضایی، سریال قورباغه سوم دی ماه ساعت ۸ شب به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود. 

بعد از این طبق برنامه از پیش اعلام شده این سریال به صورت انحصاری هر دوشنبه راس ساعت ۸ از نماوا پخش می‌شود.

سریال «قورباغه» به کارگردانی هومن سیدی، تهیه‌کنندگی علی اسدزاده و سرمایه‌گذاری نماوا تولید شده است. نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان و ... از بازیگران این سریال هستند.

 

منبع: ایرنا

 

نگاهی به قسمت اول سریال «قورباغه» + واکنش‌ها و بازخوردها

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->